Heart of Hope❤❤

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Oliver❤ - 8 september 2013 18:19

Hej igen! Har haft en trevlig dag idag! Och dagen blev ännu bättre när jag läste en yaoi fanfiction som skrivits från min idé! Här har ni en länk om ni vill läsa den: yaoi-fanfictions.bloggplatsen.se/2013/09/07/10161707-viewfinder-fanfic-gar-utan-att-ha-last-mangan-tva-hjartslag-blir-ett-prolog/


För er som inte visste, "yaoi" är japanska för två killars kärlek. Alltså ett homosexuellt förhållande mellan två grabbar. Hur underbart som helst.... Och om det är två tjejer istället, kallas det för "yuri". Exempelbild på yaoi från webcomicen "Homestuck":

 


Såå... Ja C: Min dag har varit purrfekt! Hann inte se på Attack on Titan, blev så sent och jag var så upptagen med att spela ett spel C:< Fragile dreams, heter spelet. Finns till Wii, och är manga-style. Otroligt gulligt och sorgligt spel. För all ni som har Nintendo Wii, JAG TIPSAR ER! x3


Kc har fortfarande inte blivit online, men Gilbert har blivit det :D (Fast jag döpte om henne till Eridan i min Skype-lista MWUAHAHAHAHA!) 

Denna blogg blir nog mer intressant imorgon, då jag kommer att GÖRA NÅGONTING överhuvudtaget. Skola, duvet.

About me ♥


Jag är Oliver, och jag är lite av en krånglig person :3 Var beredd på dubbel-trubbel! C:

Ask awaaaay!♥

9 besvarade frågor

Calendar♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Kategorier

Besöksstatistik

:3

x3

Cursor

Lucky Charms Rainbow

Pictures!♥♥♥

 

 

Färgglada Macarones!♥♥♥
Strawberry Shortcake!!♥♥♥
 

Ovido - Quiz & Flashcards