Heart of Hope❤❤

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Oliver❤ - 7 september 2013 15:15

Hejsaaaaaaan! :3

Ska nog börja kolla på Attack on Titan! Alla verkar typ tycka att den är jättebra .___. Och den är ganska ny också! Vet inte så mycket om den, men återkommer när jag sett några avsnitt! x3


Sedan ska jag även börja se på Free! eller Swimming Anime som den kallades från början ^^ Spelade ett slags "parodi"-spel på den serien, och det var snygga pojkar 8D Dessutom hade de en söt tsundere och en urgullig shota! 

Om du kan någon bra anime eller manga som du gillar, SNÄLLA TIPSA MIG! :D Har så tråkigt på helger... Suck...

Har Hogwarts-Läxor tills den 14/15 September också... >_> Och kc har inte loggat in på trollian heller på ett tag!


(För er som är nyfikna, kc -eller, kittenCuddler- är en av mina online-vänner på en chat-sida som heter pesterchum :3 Fast jag använder en version som heter Trollian, och jag tror att hon gör det med!)


:33

About me ♥


Jag är Oliver, och jag är lite av en krånglig person :3 Var beredd på dubbel-trubbel! C:

Ask awaaaay!♥

9 besvarade frågor

Calendar♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Kategorier

Besöksstatistik

:3

x3

Cursor

Lucky Charms Rainbow

Pictures!♥♥♥

 

 

Färgglada Macarones!♥♥♥
Strawberry Shortcake!!♥♥♥
 

Ovido - Quiz & Flashcards