Heart of Hope❤❤

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Oliver❤ - 4 september 2013 21:46

Hello, mitt namn är Frida, men ni kan kalla mig Envy! C: Jag är en 13-årig tjej som gillar mode, spel och manga! Igentligen gillar jag många saker, som Harry Potter, kpop, YOHIO, böcker... Osv! Jag är lite av en fahionista ^^ Stil för mig är lite olika för hur jag känner mig, men jag klär mig mest i...

Japanese Street Fashion (Alltså "Harajuku")

Spencer Hastings-kläder

Japansk punk


Några spel jag spelar är...

Final Fantasy 13

Final Fantasy 13-2

Ib

The Last Story

The Legend of Zelda: Twilight Princess

Facade

...Oooch så en massa mer som jag inte kommer ihåg för tillfället! :D


Gillar att knäppa kort på mig och andra, även naturen och random saker! Så förvänta er inget mindre än kort..... Hehe! <3


Om ni känner för det, känn er hemma och skrivl lite grann om er själva i kommentarerna!


Kisses! /Envy

About me ♥


Jag är Oliver, och jag är lite av en krånglig person :3 Var beredd på dubbel-trubbel! C:

Ask awaaaay!♥

9 besvarade frågor

Calendar♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Kategorier

Besöksstatistik

:3

x3

Cursor

Lucky Charms Rainbow

Pictures!♥♥♥

 

 

Färgglada Macarones!♥♥♥
Strawberry Shortcake!!♥♥♥
 

Ovido - Quiz & Flashcards